úterý 30. září 2014

Škola volá

...a (pracovní) prázdniny končí.

O tom, jak jsem dneska běhala/jezdila z jedné části Prahy na druhou tu moc psát nebudu. Jistě z toho nejsem unavená sama, jelikož zápis, potvrzení o studiu, vyřizování studentského průkazu, apod. nechalo na posledního září spousty studentů. Takže... fronty, fronty a zase jenom fronty. Kromě toho jsem se stihla stavit i v práci, ve které zítra zase konečně můžu začít pracovat (už se mi dorovnal nadbytek hodin) a v Národní technický knihovně, kam jsem se jela zaregistrovat, abych tam mohla začít v klidu psát bakalářku. Snad to půjde!

Chci ale spíš popsat o tom, jak jsem si užila posledních pár dní prázdnin včetně posledního víkendu. Bylo to akční! 


Ve čtvrtek jsme se jely podívat na Bohdančinu domovinu, sídlo jejího studia i jejích neřestí :-). V našem tradičním (z dětství) triu jsme absolvovaly trip do Drážďan. Vlakem, autobusem, drážďanskou tramvají a bylo to.... no super! Od tradičních památek, jako je náměstí, Zwinger (viz. foto) nebo Großer Garten, jsme pokračovali přes "barovou a kavárnovou část", která mi přišla naprosto úchvatná! A nakonec jsme se přes "studentské městečko", (kde jsme na můj popud musely navštívit SLUB - Saskou zemskou knihovnu - Státní a univerzitní knihovnu Dresden, když už nám o ní na ÚISKu vykládali), vracely zpět na nádraží. To abychom viděly, kde ta naše kočka po zbytek roku, kdy není doma, bydlí a studuje. A abych přiznala barvu... Přišlo mi to báječný a závidím jí to! 


Pátek jsem pro změnu strávila se zlatoušem. A aby toho Německa nebylo málo a taky aby mu to nebylo líto, vyrazili jsme do Altenbergu. No spíš... měl to být plánovaný výlet na hory, na Cínovec, kde ale nesnesitelně pršelo a foukalo a bylo tam asi tak o pět stupňů míň, než kilometr pod kopcem. A tak jsme si jeli nakoupit nějaký dobroty do Netta a pak taky na proklatě dobrý kuře do Teplic. No neber to! :)


A následoval hudební víkend přesně podle mého gusta! 




V sobotu s agentkou Pamelou ( :-D ) na vinobraní v Mělníku. A musím bez jakékoli pochybnosti říct, že to bylo nejlepší vinobraní, jaké jsem kdy viděla (samozřejmě až na masy lidí, šílený fronty jak na toalety, tak na trdelníky a na hrozně uřvanou kolotočovou zónu). Ale my jsme jely hlavně za Matějem a Honzou Homolovými (a zybtku Wohnoutů) a kvůli Jirkovi Macháčkovi! A vyklubal se z toho nejlepší Wohnoutí koncert ever! A tohle video mluví snad za vše...



A neděli už jsme jenom zakončili Václavskou poutí a Xindlem X, kterej nás taky prostě strašně baví! (O svojí premiéře policejní kontroly a dopravním přestupku snad někdy jindy... :) ).

Takže.... Díky moc, díky moc, díky moc, díky moc, díky moc, díky moc, díky moc... a dobrou noc.

... teď už snad jen ta škola. a práce. a angličtina, bakalářka a všeho nad hlavu.


Žádné komentáře:

Okomentovat