pátek 12. prosince 2014

Vánoční wishlist

Je dvanáctýho prosince, co? Takže 12 dní do Štědrého dne...

Pečete, nakupujete dárky nebo už je balíte, pomalu přemýšlíte, do kterého kouta postavíte vánoční stromeček a jak ho ozdobíte, jistě uklízíte, koukáte na Love Actually... a možná taky přemýšlíte, co byste si přáli "od Ježíška". Tak jako já...

Jasně, na svůj wishlist bych mohla napsat nesčetně věcí, vypadalo by to nějak takhle?


Všichni bychom chtěli něco, co nemáme, je to přirozená lidská vlastnost, ale když se nad tím hlouběji zamyslíme přijdeme na to, že všechno máme. (Myslím tím všechny, co čtou tenhle článek - znamená to totiž, že máte počítač nebo jiný zařízení, na kterým jste připojení k internetu a to už je podle mě dostatečný životní nadstandard). Takže řekněme, že já vlastně taky nic nepotřebuju...

Až na to, aby život byl o něco víc spravedlivej! Hlavně k lidem, který mám ráda. Chtěla bych aby se všem dařilo a aby všechno bylo jednodušší. Takhle mě to prostě nebaví. 

Všude nám vštěpují už od malička do hlavy, že Vánoce jsou čas pohody, lásky, a čas kdy se dějí zázraky, mluví pravda, a tak podobně. Je to v pohádkách, vánočních filmech (jasně, zase ta snová Láska Nebeská), říkají to rodiče svým dětem... a ona to vlastně není tak úplně pravda. Je to spíš jen to období, kdy se všichni jako na povel tváří strašně šťastně, vesele a láskyplně, ale přitom se všechny katastrofy dějí úplně stejně jako po zbytek roku. Ne-li ještě víc. 

Jednou z nich je třeba to, že jsme 1.12. přišli o Šmudlinku. :(

Takže:

Milý Ježíšku,

já bych si strašně přála, aby se všechno zlé v dobré obrátilo. Nastaly lepší zítřky a všem mým blízkým, aby se dařilo. (Jo a jestli si tedy můžu přát něco pro sebe, tak ať na jaře udělám ty státnice.)

Děkuji Ježíšku...







Žádné komentáře:

Okomentovat