sobota 29. listopadu 2014

Zamrzlá

"Sundej si to dnešní tričko s nápisem YESTERDAY! Vyrovnej se s realitou..."

Jsem mladá, hodně mladá... vždyť mi bude teprve dvaadvacet! Ale připadám si ještě mladší...!...

Došlo mi to včera, když jsem byla s Niky na koncertě lokální reggae kapely Uraggan Andrew. Je to kapela, na kterou jsme chodily (ale i chodili), když nám bylo šestnáct-sedmnáct. Kapela, která hrála každoročně na Rock co Roku, Barevný planetě a Žafestu a pak se ztratila. Naposled jsme se na "Uraggány" zakývaly opravdu když nám bylo sedmnáct a teď včera teda. A vůbec jsme tam nezapadly. Prim tam hráli lidi, kteří byly v průměru o šest let mladší než my a neuměli se chovat. :( (Ale nejspíš jsme bohužel nebyli jiní... )

Jenže co teď?

To už jako nemůžu obcházet všechny akce a koncerty v nejbližších hospodách a klubech, protože jsem na to prostě stará? Mám uvolnit místo mladším? Všichni lidi kolem mě, kamarádi i "bývalí" kamarádi to udělali... Jedou dál, žijou jiný životy a já jsem se zastavila ve vývoji. Zamrzla jsem. 

Chci dělat všechno to, co jsem dělala dřív, protože mi přijde, že jsem to zatím dělala málo. Nechci tím říct, že jsem si teen-věk neužila, naopak. Ale chci víc! A ten čas utíká... a já nemám s kým dělat věci, který chci, protože všichni lidi kolem mě na rozdíl ode mě dospěli a změnily se jim priority. A teď je tu ten základní problém... Nemám s kým jet do Lucerny na Vypsanou Fixu. :( A to je prostě strašně smutná záležitost. 

A vy všichni co jste dočetli až jsem jistě chápete, že Lucerna není mým hlavním problémem... Já prostě jenom nechci stárnout a hlavně nechci být dospělá! 


Žádné komentáře:

Okomentovat